Vriend of sponsor worden van het Haags Matrozenkoor

Het Haags Matrozenkoor is een topkoor dat in binnen- en buitenland met professionele orkesten en musici optreedt. Het is opgericht in 1928 en staat onder leiding van dirigent Josefine Straesser. Bekend is het koor van de jaarlijkse uitvoering van de Matthäus Passion met het Residentieorkest, het Bachkoor Holland en het Concertgebouworkest. Ook het Festival of Lessons and Carols is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Als één van de weinige jongenskoren die Nederland rijk is, biedt het de leden een brede muzikale opleiding en vriendschappen voor het leven.

Om op topniveau te kunnen blijven presteren, zijn financiële middelen nodig. Wij vinden het geweldig als u of uw organisatie het koor zou willen steunen. Wij hebben u nodig!

Klik hier om vriend te worden van het Haags Matrozenkoor
Klik hier om zakelijk vriend te worden van het Haags Matrozenkoor

Het Haags Matrozenkoor heeft geen ANBI-status.

Voor alle steun zijn wij u bijzonder dankbaar!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@matrozenkoor.nl