Word “Vriend van Het Haags Matrozenkoor”

Heeft u genoten van de muziek van het Haags Matrozenkoor? Wilt u een jeugdkoor steunen dat op hoog niveau zingt? En een verrijking vormt van de Haagse en Nederlandse kunst en cultuur?
Om op topniveau te kunnen blijven presteren, zijn financiële middelen nodig. Wij vinden het geweldig als u als ‘vriend van’ het koor zou willen sponsoren. Via het formulier hieronder kunt u zich aanmelden. Indien u eerst meer informatie wenst, kunt u dat ons ook laten weten. Neemt u hiervoor dan contact op met Wil van Nunen, 06-1309 7478.

Kies uw vriendschap
Hieronder leest u wat u kunt verwachten als ‘gewone vriend’, ‘bijzondere vriend’ en ‘boezemvriend’ van het Haags Matrozenkoor. Welke vriend u ook wordt, we vinden het fantastisch dat u het Haags Matrozenkoor een warm hart toedraagt en als vriend wilt steunen.

Donateur (€25,-) Gewone vriend (€50,-) Bijzondere vriend (€150,-) Boezemvriend (€250,-)

2x per jaar een digitale nieuwsbrief

Eén vrijkaartje voor zomer- of kerstconcert

2x per jaar een digitale nieuwsbrief